Teknisk Support - Öresundskraft

Vi använder cookies för att optimera vår webbplats för en bättre kundupplevelse. Genom att använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies. Läs mer om cookies.

  • Mars 2018

Teknisk Support

Teknisk support tillhandahålls av den tjänsteleverantör du har avtal med.

Så här går en felanmälan till

  • Kontakta din leverantör.
  • Leverantören felsöker tillsammans med dig över telefon.
  • Leverantören löser ditt problem eller finner att det eventuellt kan vara fel i accessnätet eller fastighetsnätet.
  • Leverantören kontaktar Öresundskraft för att göra felanmälan.
  • Öresundskraft felsöker och lämnar besked till leverantören med felsökningsresultat. I förekommande fall så vidarebefordrar Öresundskraft ärendet till fastighetsnätsbyggaren.
  • Leverantören återkommer till dig med besked.

Du hittar telefon och kontaktuppgifter till alla leverantörer här

Uppdaterad den 31 oktober 2017
Javascript är inte aktiverat i din webbläsare. För att webbplatsen ska fungera fullt ut bör du aktivera javascript i din webbläsares inställningar.